Nancy Gonzalez launches luggage at Bergdorf Goodman

Here you can get the news regarding the latest product release, update and free trial download info.

Nancy Gonzalez launches luggage at Bergdorf Goodman

Postby Parkeraubrey on Wed Sep 06, 2017 3:25 pm

Milly gaat alles in op de holografische tas trend
Zolang ik de trend voor holografische handtassen heb (en ik vind het echt leuk), kan de Milly Hologram Demi Tote een brug te ver gegaan zijn, en ik wed dat de meeste van jullie kunnen raden waarom dat is. Ik heb vertrouwen in jullie. Jij bent slimme mensen. De meeste van mijn gedachten over deze tas en zijn ontwerp gaan terug naar een theorie van handtasgrootte waar ik vaak over heb gesproken. Over het algemeen lijken grote zakken het beste op de manier van gewaagde verfraaiing en in uw gezicht esthetische eigenschappen, terwijl kleine zakken meer kans hebben om dingen zoals zware kralen en ongebruikelijke texturen met aplomb af te dragen. Een metalen lederen afwerking kan soms een designkeuze zijn die voor beide uiteinden van het groottespektrum werkt, maar wanneer u in de aanwezigheid van een kleurveranderende afwerking als een hologram voegt, moet de tas kleiner worden. Snel. Helaas is deze Milly tas 17 cm op zijn breedste, wat leidt tot een overbelasting van het kleurveranderende effect. Ook, omdat het leer niet super gestructureerd is en de tas groot is, trekt het holografische materiaal nog meer aandacht aan waar de tas past wanneer het wordt gedragen of waar het rond de naden zit. Ook al was deze tas goed gemaakt (en ik doe niet Ik weet of het niet of niet is, het zou bijna onmogelijk zijn om het zo te laten zien. Ik vertrouw Celine op een manier om het te doen (met veel meer gestructureerd leer, zeker), maar Tegen een hedendaags prijspunt, zie ik topstyleshop.nl het gewoon niet in een tas van deze maat. Als je het niet eens bent, pak deze tas op voor $ 525 via Neiman Marcus.PS Gelieve te overwegen om ons kleine zakzakelijke team te ondersteunen door op onze links te klikken Voordat u winkelt of uitcheekt bij parada schoenen uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun!
Parkeraubrey

Return to News & Announcements