Official Images Of The atmos x Nike Air Max 1 2017 Release

Here you can get the news regarding the latest product release, update and free trial download info.

Official Images Of The atmos x Nike Air Max 1 2017 Release

Postby Parkeraubrey on Thu Sep 07, 2017 4:01 pm

Geef het goedkope nike air max weg nu
LOS ANGELES - 'Geef het weg, geef het weg, geef het weg nu ...' Denk aan het Rode Hot Chili Peppers hit song, dat de liefde niet materialisme predikt. Terwijl ik de afgelopen week de succesvolle Opportunity Green-conferentie hield bij de Los Angeles Center Studios in het centrum van de stad, kon ik het niet helpen om na dit liedje te luisteren, zoals ik luisterde naar de sluitende keynote van NIKE Vice President van Duurzame Bedrijven en Innovatie, Hannah Jones. Jennifer Schwab en Boise Thomas hosting Opportunity Green 2011 (Foto met dank aan Evelyn Lee) Als ik uitkeken naar de honderden deelnemers die vrijdag 5 uur op Soundstage 6 overleden zijn - waarschijnlijk beter bekend als de set voor reclame-periode drama Mad Men - - Ik kan niet helpen, maar ben onder de indruk van hun pure hersenkracht, inzet en moed. Zo veel van deze Rhodos geleerden, Harvard MBA's, MIT PhDs, het volledige gamma van pedigreed brilliance, proberen goede dingen te doen, maar niet veel geld verdienen in Hun groene en / of hernieuwbare energiebedrijven. Dat brengt me terug naar het proefschrift van Jones's gesprek. Nike's Hannah Jones presenteert op Opportunity Green 2011 (Foto courtesy of Joanne Decaro) Ze is correct dat duurzaamheid in vele bedrijven over de hele wereld een kernwaarde wordt. Ook veel Europese regeringen. Helaas is de Verenigde Staten helaas niet onder die Groep, die de groene beweging heeft aangetast, omdat er geen koolstofwetgeving op de boeken is. Hannah Jones stelt echter voor dat veel van de doorbraaktechnologieën en beste praktijken die door de pioniers van Opportunity Green worden ontwikkeld, op grote schaal beschikbaar moeten worden gesteld als open source informatie om Dien het grotere goed. 'We kunnen wellicht geen baan hebben, maar de wereld en iedereen zal veel beter af zijn,' legde ze uit. Ik moet er een probleem mee maken. NIKE zal zeker schoenen maken, ongeacht wat en dat zal Nog een baan voor een hooggeplaatste executive als Jones. Geen garanties voor de duizenden anderen die hun weg willen ontwikkelen door Susta te ontwikkelen, te creëren en te verkopen. Onbegrijpelijke concepten, alternatieven en producten. Waarom zouden worstelen met groene bedrijven hun intellectuele eigendom vrij moeten laten? Juist omdat ze potentieel zijn, kunnen de veranderende bijdragen niet betekenen dat deze ondernemers geen betaaldag krijgen. Heer weet, veel van hen kunnen veel meer verdienen in financiële diensten of internetpuzzels. Een van de meest inspirerende dingen over Opportunity Green is eigenlijk Ja, natuurlijk moet een bedrijf winstgevend zijn om zichzelf te onderhouden Nike air max 2017 HEREN SALE ONLINE en de medewerkers te compenseren, ik ben er helemaal aan boord. Ik ben er echter niet goed van , Met het idee dat, omdat een nieuw idee, product of technologie nuttig is voor de samenleving, het moet worden verdisconteerd of weggegeven. De wederzijdse presentatie bij de OG 25 Green Startup Competition (Photo Courtesy van Joanne Decaro) Bovendien, zoveel als ik hou van Alles groen, ik weet niet echt dat alles in de groene wereld vrij of vrij vrij moet zijn. Groene bedrijven zijn hierbij vooral schuldig - niet willen hun collega's, concurrenten en medezeggers betalen voor basisdiensten of geleverde producten. Het is altijd ruilen, bijdragen voor een goede reden, korting omdat we het niet kunnen veroorloven. Oom! Dit zijn bedrijven, de levensonderhoud van mensen en ze moeten winstgevend worden om te overleven. Het is tijd voor alle groene bedrijven om van hunzelf te eisen dat ze levensvatbare bedrijven ten koste gaan. Werken voor het goede alleen is bewonderenswaardig, maar om een ​​slechte woordspeling te gebruiken, niet duurzaam. Laten we een oplossing voor 2012 maken dat we allemaal een eerlijke dag betalen voor een eerlijke dag, en we zullen een eerlijke opwaardering voor gekochte producten en diensten betalen. Als we dit niet in onze eigen kunnen doen Gemeenschap, hoe zullen we de rest van de wereld krijgen om ons te compenseren voor onze bijdragen?
Parkeraubrey

Return to News & Announcements