Nike Air Max 1 Premium Gamma Grey

Here you can get the news regarding the latest product release, update and free trial download info.

Nike Air Max 1 Premium Gamma Grey

Postby Parkeraubrey on Sat Sep 30, 2017 4:03 pm

Perfecte paren: Bottega Veneta + Manolo Blahnik
Er is niets beter dan een nieuw seizoen met nieuwe stukken voor mijn kledingkast af te schoppen. Met een levendige kobalt tas en de perfecte metallic-denim pompen, maakt mijn nieuwe accessoire duo een perfect paar. Ik heb lang gesproken over mijn liefde voor Bottega Veneta en hoe dichtbij voel ik me tegen het merk. Ik heb de kantoren van het bedrijf in Milaan bezocht en heb hun ambachtslieden werk gekeken, die fascinerend en inspirerend was. Ik heb het merk doorheen de grote initiatieven door de jaren heen gevolgd. Ik hou ook van een mooi paar schoenen, en deze Manolo Blahnik BB Pump is een van de meest iconische ontwerpen in de buurt. Ik hou niet van een overdreven match-y schoen- en zakcombinatie, maar ik hou van twee items die elkaar aanvullen. Ik heb deze tas en deze schoenen gekozen omdat de kettingschouderband perfect uit de metallische denim op de schoenen speelt. Eenvoudig aan te klappen of te verkleinen, deze zak- en schoencombo zorgt voor een perfect paar. 1 / 2Bottega Veneta Olimpia Mini Intrecciato Crossbody Bag $ 2.030 via Neiman MarcusVerstel om veel van deze tas van mij te zien. Het is een van die liefhebbers van allerlei zakken, die toen ik aankwam, ik sloeg. Er is een lange schouderriem die het mogelijk maakt om dwarslichaam te dragen, en het interieur heeft drie compartimenten: twee grote ruimten en Een kleinere middenglijbaan, die perfect bij mijn mobiele telefoon past. Jij hebt allemaal telkens weer gehoord over hoe veel ik NIKE AIR MAX 2017 DAMES van een compacte crossbody bag met interieur scheiding houdt, en deze tas heeft het. Trouw aan Bottega Veneta's wortels, de buitenkant is voorzien van intrecciato geweven lamsvelleer, dat duurzaam is maar toch zacht, je hebt het moeilijk om je handen eraf te houden. Ik hou van hoe de buitenkant een grote flap top heeft met een sluiting die makkelijk te gebruiken is. Het interieur is bekleed met suede en de totale afmetingen zijn 5,9 x 8,7 inch B x 3,2 D. Deze tas is op het punt om een ​​nieuwe stapel in mijn collectie te worden. Bereid je voor om veel te zien. Koop via Neiman Marcus Voor $ 2.030.2 / 2Manolo Blahnik BB Metallic-Denim 105mm Pomp $ 695 via Neiman Marcus De Manolo Blahnik BB Pumps zijn waarschijnlijk de meest iconische schoen van het merk en ik heb tot nu toe een paar bezitten. Ik ben opgegroeid in Florida en bracht het grootste deel van mijn Dagen in flipflops, daarom ben ik nog steeds een sandalmeisje. Maar er kwam een ​​punt dat ik mijn schoeninzameling moest opgroeien, ook al was ik geen persoon die dichtgeslepen hakken draagt. Maar ik moet hier melden, voor zover de puntige hakken gaan, De Manolo Blahnik BB Pumps zijn waarschijnlijk de meest comfortabele die ik ooit heb aangewakkerd. In feite kan ik me in meerdere stappen stappen. De 4,3 'overdekte hak doet het niet zo lang als ik me voorstelde, en ik koos voor de Metalen denim in blauw-brons, want het past bij mijn relaxte stijl. Als u een beetje meer van een toevallig paar pompen wenst dat met alles overeenkomt, kies deze. Koop via Neiman Marcus voor $ 695. [Zak en schoenen begaafd door Neiman Marcus] PS Gelieve te overwegen om ons kleine zakliefhebberende team te ondersteunen door te klikken op onze links Nike Air max 90 essential voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. ondersteuning!
Parkeraubrey

Return to News & Announcements